Kassai előadások

  • Muzsnay Anna, Szabó Csaba: The levels of understanding geometry--The van-Hiele Theory

  • Szabó Csaba, Szeibert Janka, Zámbó Csilla: Advance organizers: An inclass tool to gain and improve longterm knowledge

Szakmódszertani TDK dolgozatok, disszertáció(k), cikkek

2019. OTDK

  • Bereczky-Zámbó Csilla Gyöngyvér – Muzsnay Anna – Szeibert Janka A teszteléses tanulás hatékonyságának vizsgálata az elemi geometria tanításában, Témavezető: Szabó Csaba dolgozat

  • Bereczky-Zámbó Csilla Gyöngyvér – Muzsnay Anna – Szeibert Janka Az előhívási hatás eredményessége a deduktív következtetést igénylő feladatok esetén, Témavezető: Szabó Csaba(TTK), Bernáth László (PPK) dolgozat

  • Bereczky-Zámbó Csilla Gyöngyvér – Muzsnay Anna – Szeibert Janka Modellezési problémák, avagy az öltöztetés veszélyei , Témavezető: Vásárhelyi Éva, Szabó Csaba dolgozat

  • Bereczky-Zámbó Csilla Gyöngyvér – Muzsnay Anna – Szeibert Janka Matematikatanár szakos hallgatók probléma-alkotási képességeinek fejlesztése, Témavezető: Szabó Csaba dolgozat

  • Bereczky-Zámbó Csilla Gyöngyvér – Muzsnay Anna – Szeibert Janka-Török Tímea Teszteljük a tesztet. A geometriai megértés szintjeinek újragondolása a magyarországi diákok teszt-eredményei alapján, Témavezető: Szabó Csaba dolgozat

  • Rékasi Anna-Stirling Anna Matematika tanárszakos hallgatók problémafelvetési és problémamegoldási készségeinek összehasonlítása, Témavezető: Szabó Csaba, Korándi József dolgozat

2016. Kari TDK

  • Csányi Petra, Fábián Kata, Szabó Zsanett: Hogyan építsünk számelméletet?

    Témavezető: Szabó Csaba

  • Csányi Petra, Fánián Kata, Szabó Zsanett: Mitől irracionális a gyökkettő?

    Témavezető: Szabó Csaba

2015. OTDK

  • Csányi Petra, Pozsonyi Enikő, Szabó Zsanett: A számelmélet oktatásának hatékonysága általános- és középiskolában

    Témavezető: Szabó Csaba

  • Csányi Petra, Fábián Kata, Pozsonyi Enikő, Szabó Zsanett: Számelmélet tegnap és holnap
  • Témavezető: Szabó Csaba

2013. OTDK

  • Tóth Bettina Modellezési kompetencia és modellezési lépések. Esettenulmány egy nyolcosztályos gimnázium tanulóiról.

    Témavezető: Ambrus Gabriella

  • Kovács Veronika, Palotay Dorka: Ez is hungaricum - A modern tudomány és az oktatás kapcsolata

    Témavezető: Szabó Csaba

  • Pártos Boglárka: NUMB3RS a középiskolában

    Témavezető: Szabó Csaba

  • Pozsonyi Enikő, Palotay Dorka: Ha tudom, hogy miről van szó - Iskolai feladatok absztrakt algebrai háttérre

    Témavezető: Szabó Csaba

Doktori disszertáció(k)

  • Korándi József: A matematika és a média kapcsolatának vizsgálata 2012.

    Témavezető: Szabó Csaba